LouisCard - dine fordele inden for motorcykel og fritid

Du vil da også gerne have bedre betalingsbetingelser gratis, fordele, rabatkuponer og 3 års garanti, ikke? Det får du med dette kort.

LouisCard

LOUISCARD

Hvad venter du på? Saml helt automatisk point, der er penge værd. Opnå desuden særlige rabatter og fordele. Hos Louis og hos mere end 50 partnere, der samarbejder om LouisCard.


3 års garanti*

Med LouisCard får du 3 års garanti på afhjælpning af mangler, der opstår trods korrekt brug. Læs mere

Rabatpoint

For hvert køb opsparer du point, der er penge værd. Hvert halve år lægges dine point sammen, og dit tilgodehavende trækkes fra dit næste køb.

Gratis returnering.

Hvis du ikke er tilfreds med varen, kan du returnere den gratis.

Rabatkupon

Du får løbende tilsendt værdifulde rabatkuponer på e-mail for dine køb i Louis-filialerne og i webshoppen.

Samarbejdspartnere

Med et LouisCard får du ikke kun lækre fordele hos vores samarbejdspartnere, du får først og fremmest point, og det betaler sig. Læs mere


* Kun batterier, E-scootere og sko/støvler er ikke omfattet af dette.

3 års garanti

3 års garanti (betingelser)

For alle køb fra 1. marts 2019 gælder følgende: Ved brug af dit LouisCard i forbindelse med et køb gælder der automatisk 3 års gratis garanti for alle produkter forbundet med dette køb fra Louis-varesortimentet. Kun batterier, e-scootere samt sko og støvler er ikke omfattet af dette. Garantien ydes af Detlev Louis Motorradvertriebs-GmbH, Rungedamm 35 i 21035 Hamborg.

Her gælder følgende betingelser:

  • Nye produkter og enkeltdele af disse, hvor der på grund af fabrikations- og/eller materialefejl inden for 3 år fra købsdatoen kan påvises defekt, ombyttes med et nyt produkt af samme kvalitet eller repareres gratis af Louis efter eget valg.
  • Denne garanti gælder ikke, såfremt denne defekt skyldes usagkyndig behandling, forkert montering af produktet og/eller manglende overholdelse af brugsanvisningen.
  • Hvis reparation eller ombytning ikke er mulig af økonomiske eller øvrige årsager, vil du få købsprisen refunderet. Det er alene op til Louis at vurdere, hvorvidt der er tale om økonomiske eller øvrige årsager, der gør reparation eller ombytning umulig. Ved tilbagebetaling af købsprisen har Louis opfyldt sin kontraktsbetingelse.
  • Ved en ombytning eller reparation starter der ikke en ny garantiperiode. De lovbestemte krav om ansvar påvirkes ikke af dette.
  • Købskvitteringen med købsdatoen er gældende som garantidokumentation. Den 3-årige garanti løber fra dagen for fakturaudstedelsen og slutter efter 3 år. Den kan ikke overdrages.
  • Såfremt Louis som led i garantien ombytter en vare eller refunderer købsprisen, aftales det allerede nu, at ejendomsretten til den ombyttede/refunderede vare med vekselvirkning overdrages fra dig til Louis el. omvendt i det øjeblik, hvor Louis får returneret varen fra dig eller du modtager ombytningsleverancen eller refunderingen af købsprisen fra Louis.

Du får stærke samarbejdspartnere med et LouisCard

For at kunne tilbyde dig endnu flere fordele samarbejder vi med over 50 stærke partnere, der kan give dig som indehaver af et LouisCard en lang række fordele. Alle fordelene ved dit LouisCard finder du her:

Samarbejdspartnere

Ydelser med LouisCard

LouisCard
Kort gratisStraks
3 års garantiJA
Pointopsparing ved køb for hver hele euro af købsbeløbet2 point
Meddelelse om kontostatus fra 750 point (hver 6. måned)JA
Ingen sletning af endnu ikke afregnede pointJA
Særlige fordele hos LouisCard-samarbejdspartnereJA
LouisCard

GULD-status får du, hvis du i løbet af en afregningsperiode mindst har opsparet 3.500 point. Med LouisCard GULD samler du så 4 point for hver hele euro af købsbeløbet, og for alle leverancer i Tyskland reduceres forsendelsesomkostningerne til € 2,50.

BESTIL ET GRATIS LOUISCARD NU, OG OPNÅ FORDELE!

Ofte stillede spørgsmål

Hvor længe går der, før jeg modtager mit bestilte LouisCard?

Vi sender det LouisCard, som du har bestilt via en Louis-filial, webshoppen eller på anden måde, i løbet af 3 hverdage. Husk at tage højde for, at det tager 1-2 dage at levere et brev i Tyskland, så du kan regne med at have dit LouisCard i hænderne i løbet af 4 hverdage. På grund af de længere postleveringstider vil LouisCards, der sendes til udlandet, blive leveret lidt senere.

Hvilken værdi har et LouisCard-point?

1 LouisCard-point har som udgangspunkt en værdi af 1 cent (EUR 0,01). 1.836 LouisCard-point har dermed en værdi af EUR 18,36.

Hvor kan jeg se værdien af mine aktuelle opsparede point?

Tilmeld dig gratis på Min Louis. Ud over mange andre oplysninger om din personlige Louis-kundekonto kan du her se dit aktuelle antal opsparede point, indløselige tilgodehavender og dine køb.

Hvornår kan jeg indløse/modregne mit LouisCard-tilgodehavende?

Hver 6. måned kontrollerer vi din pointkonto. Har du opsparet 750 point eller mere, vil din pointkonto blive afregnet og vi meddeler dig skriftligt, hvilket tilgodehavende, du derefter kan indløse. Dit dokumenterede tilgodehavende kan du i løbet af seks måneder indløse ved dine køb i Louis-filialerne eller pr. postordre. I filialerne viser du dit LouisCard ved kassen og pr. postordre er det nok at oplyse dit kundenummer. I begge tilfælde vil dit tilgodehavende blive trukket fra det aktuelle køb.

Jeg har glemt mit LouisCard ved et køb i en Louis-filial. Hvordan kan jeg få godtgjort mine point efterfølgende?

Efterfølgende godtgørelse af point for dit køb er muligt i op til 14 dage efter købet. Send en kopi af den pågældende købskvittering på e-mail eller fax til nedenstående kontakter. Husk også at oplyse dit LouisCard-nummer. Vi godtgør pointene efterfølgende.

E-mail: kundenservice@louis.deTlf.: +49 40 734 193 60

Hvorfor opgøres LouisCard-pointkontoen hver 6. måned og ikke for eksempel hver dag?

Et LouisCard giver dig ud over det omgående anvendelige korttrin Sølv med 2 point for hver hele euro brugt på et køb også Premium-korttrinnet Guld med endnu flere point/højere rabat. Et Premium-kort får du efter opnåelse af bestemte pointgrænser i løbet af en afregningsperiode. For at du også skal kunne opnå disse pointgrænser med dine køb, giver vi dig seks måneder til det.

Jeg har mistet mit LouisCard. Hvordan får jeg et nyt kort?

Intet problem. Ved tab af dit Louiscard får du selvfølgelig straks et nyt af os gratis. Kontakt os med oplysning om din aktuelle postadresse og (hvis du har det ved hånden) dit kundenummer på:

E-mail: kundenservice@louis.de
Tlf.: +49 40 734 193 60

Dit kunde-/kortnummer ændrer sig ikke ved fremsendelsen af det nye kort. Opsparede, endnu ikke afregnede point, går ikke tabt. Hvis et allerede skriftligt meddelt euro-tilgodehavende skulle være blevet indløst som led i misbrug, beder vi dig have forståelse for, at vi ikke kan påtage os ansvaret for dette.

Opgørelsen af mit aktuelle LouisCard-tilgodehavende fremgår ikke af bekræftelsen af online-bestillingen fra Louis vedr. min aktuelle ordre. Afregnes tilgodehavendet alligevel?

Når vi har meddelt dig dit aktuelle LouisCard-tilgodehavende skriftligt, vil det automatisk bilve modregnet ved din næste bestilling pr. postordre. Aktuelt informeres du først om det ved tilsendelsen af varen på forsendelsesfakturaen.

Hvornår får jeg kortrinnet Premium Guld?

Premium-korttrinnet Guld får du, hvis du i løbet af en afregningsperiode på seks måneder har samlet mindst 3.500 rabatpoint. Da du med Premium-korttrinnet belønnes særligt for dine store køb hos Louis, skal du være opmærksom på, at det kun er rabatpoint og ikke point fra samarbejdspartnere, der tæller ved opnåelsen af et Premium-korttrin. Premium-kortet får du automatisk tilsendt straks efter opgørelsen af den pågældende afregningsperiode.