Ofte stillede spørgsmål om LouisCard (FAQ)

Vi sender det LouisCard, som du har bestilt via en Louis-filial, webshoppen eller på anden måde, i løbet af 3 hverdage. Husk at tage højde for, at det tager 1-2 dage at levere et brev i Tyskland, så du kan regne med at have dit LouisCard i hænderne i løbet af 4 hverdage. På grund af de længere postleveringstider vil LouisCards, der sendes til udlandet, blive leveret lidt senere.

Hvilken værdi har et LouisCard-point?

1 LouisCard-point har som udgangspunkt en værdi af 1 cent (EUR 0,01). 1.836 LouisCard-point har dermed en værdi af EUR 18,36.

Hvor kan jeg se værdien af mine aktuelle opsparede point?

Tilmeld dig gratis Min Louis. Ud over mange andre oplysninger om din personlige Louis-kundekonto kan du her se dit aktuelle antal opsparede point, indløselige tilgodehavender og dine køb.

Hvornår kan jeg indløse/modregne mit LouisCard-tilgodehavende?

Hver 6. måned kontrollerer vi din pointkonto. Har du opsparet 750 point eller mere, vil din pointkonto blive afregnet og vi meddeler dig skriftligt, hvilket tilgodehavende, du derefter kan indløse. Dit dokumenterede tilgodehavende kan du i løbet af seks måneder indløse ved dine køb i Louis-filialerne eller pr. postordre. I filialerne viser du dit LouisCard ved kassen og pr. postordre er det nok at oplyse dit kundenummer. I begge tilfælde vil dit tilgodehavende blive trukket fra det aktuelle køb.

Jeg har glemt mit LouisCard ved et køb i en Louis-filial. Hvordan kan jeg få godtgjort mine point efterfølgende?

Efterfølgende godtgørelse af point for dit køb er muligt i op til 14 dage efter købet. Send en kopi af den pågældende købskvittering på e-mail eller fax til nedenstående kontakter. Husk også at oplyse dit LouisCard-nummer. Vi godtgør pointene efterfølgende.

E-mail: kundenservice@louis.de
Tlf.: +49 40 734 193 60

Hvorfor opgøres LouisCard-pointkontoen hver 6. måned og ikke for eksempel hver dag?

Et LouisCard giver dig ud over det omgående anvendelige korttrin Sølv med 2 point for hver hele euro brugt på et køb også Premium-korttrinnet Guld med endnu flere point/højere rabat. Et Premium-kort får du efter opnåelse af bestemte pointgrænser i løbet af en afregningsperiode. For at du også skal kunne opnå disse pointgrænser med dine køb, giver vi dig seks måneder til det.

Jeg har mistet mit LouisCard. Hvordan får jeg et nyt kort?

Intet problem. Ved tab af dit Louiscard får du selvfølgelig straks et nyt af os gratis. Kontakt os med oplysning om din aktuelle postadresse og (hvis du har det ved hånden) dit kundenummer på:

E-mail: kundenservice@louis.de
Tlf.: +49 40 734 193 60

Dit kunde-/kortnummer ændrer sig ikke ved fremsendelsen af det nye kort. Opsparede, endnu ikke afregnede point, går ikke tabt. Hvis et allerede skriftligt meddelt euro-tilgodehavende skulle være blevet indløst som led i misbrug, beder vi dig have forståelse for, at vi ikke kan påtage os ansvaret for dette.

Opgørelsen af mit aktuelle LouisCard-tilgodehavende fremgår ikke af bekræftelsen af online-bestillingen fra Louis vedr. min aktuelle ordre. Afregnes tilgodehavendet alligevel?

Når vi har meddelt dig dit aktuelle LouisCard-tilgodehavende skriftligt, vil det automatisk bilve modregnet ved din næste bestilling pr. postordre. Aktuelt informeres du først om det ved tilsendelsen af varen på forsendelsesfakturaen.

Hvornår får jeg kortrinnet Premium Guld?

Premium-korttrinnet Guld får du, hvis du i løbet af en afregningsperiode på seks måneder har samlet mindst 3.500 rabatpoint. Da du med Premium-korttrinnet belønnes særligt for dine store køb hos Louis, skal du være opmærksom på, at det kun er rabatpoint og ikke point fra samarbejdspartnere, der tæller ved opnåelsen af et Premium-korttrin. Premium-kortet får du automatisk tilsendt straks efter opgørelsen af den pågældende afregningsperiode.